إِنَّ الْحَمْدَ لِلَّهِ, نَحْمَدُهُ, وَنَسْتَعِينُهُ, وَنَسْتَغْفِرُهُ, وَنَعُوذُ بِاللَّهِ مِنْ شُرُورِ أَنْفُسِنَا, وَسَيِّئَاتِ أَعْمَالِنَا.

مَنْ يَهْدِهِ اللَّهُ فَلاَ مُضِلَّ لَهُ, وَمَنْ يُضْلِلْ فَلاَ هَادِيَ لَهُ, وَأَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ اللَّهُ وَحْدَهُ لاَ شَرِيْكَ لَهُ, وَأَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا عَبْدُهُ وَرَسُولُهُ.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ حَقَّ تُقَاتِهِ وَلاَ تَمُوتُنَّ إِلاَّ وَأَنْتُمْ مُسْلِمُونَ.

يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمُ الَّذِي خَلَقَكُمْ مِنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ وَخَلَقَ مِنْهَا زَوْجَهَا وَبَثَّ مِنْهُمَا رِجَالاً كَثِيرًا وَنِسَاءً وَاتَّقُوا اللَّهَ الَّذِي تَسَاءَلُونَ بِهِ وَالأََرْحَامَ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا.

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقُولُوا قَوْلاً سَدِيدًا يُصْلِحْ لَكُمْ أَعْمَالَكُمْ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَمَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَقَدْ فَازَ فَوْزًا عَظِيمًا.

أَمَّا بَعْدُ:

فَإِنَّ خَيْرَ الْحَدِيثِ كِتَابُ اللَّهِ, وَخَيْرَ الْهَدْيِ هَدْيُ مُحَمَّدٍ, وَشَرَّ الأُمُورِ مُحْدَثَاتُهَا, وَكُلَّ مُحْدَثَةٍ بِدْعَةٌ, وَكُلَّ بِدْعَةٍ ضَلاَلَةٌ, وَكُلُّ ضَلاَلَةٍ فِي النَّارِ.

Segala puji hanya bagi Allah, kami memuji-Nya, memohon pertolongan dan ampunan kepada-Nya, kami berlindung kepada Allah dari kejahatan diri-diri kami dan kejelekan amal perbuatan kami. Barangsiapa yang Allah beri petunjuk, maka tidak ada yang dapat menyesatkannya, dan barangsiapa yang Allah sesatkan, maka tidak ada yang dapat memberinya petunjuk.

Aku bersaksi bahwasanya tidak ada sesembahan yang berhak di ibadahi dengan benar kecuali Allah saja, tidak ada sekutu bagi-Nya, dan aku bersaksi bahwasanya Nabi Muhammad adalah hamba dan Rasul-Nya.

“Hai orang-orang yang beriman, bertakwalah kepada Allah dengan sebenar-benar takwa kepada-Nya, dan janganlah sekali-kali kamu mati melainkan dalam keadaan beragama Islam.” (QS. Ali ‘Imran: 102)

“Hai sekalian manusia, bertakwalah kepada Rabb-mu yang telah menciptakanmu dari diri yang satu, dan daripadanya Allah menciptakan isterinya, dan daripada keduanya Allah memperkembang-biakkan laki-laki dan perempuan yang banyak. Dan bertakwalah kepada Allah yang dengan (menggunakan) Nama-Nya kamu saling meminta satu sama lain, dan (peliharalah) hubungan silaturahim. Sesungguhnya Allah selalu menjaga dan mengawasimu.” (QS. An-Nisaa’: 1)

“Hai orang-orang yang beriman, bertakwalah kamu kepada Allah dan ucapkanlah perkataan yang benar, nescaya Allah memperbaiki bagimu amalan-amalanmu dan mengampuni bagimu dosa-dosamu. Dan barangsiapa mentaati Allah dan Rasul-Nya, maka sesungguhnya ia telah mendapat kemenangan yang besar.” (QS. Al-Ahzaab: 70-71)

Amma ba’du:

Sesungguhnya sebenar-benar perkataan adalah Kitabullah (al-Qur’an) dan sebaik-baik petunjuk adalah petunjuk Muhammad (as-Sunnah). Seburuk-buruk perkara adalah perkara yang diada-adakan (dalam agama), setiap yang diada-adakan (dalam agama) adalah bid’ah, setiap bid’ah adalah sesat, dan setiap kesesatan tempatnya di Neraka.

Ikrar Perjuangan Demi Agama, Bangsa & Tanah Air...



Perlukah BERSIH di Malaysia ???

Pada 9hb Julai 2011 nanti, perhimpunan dari pertubuhan Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (BERSIH) akan mangambil tempat di bandar KL. Ramai la puak2 yang tak puas hati pada kerajaan akan turun sambil membuat kacau dan menyusahkan orang lain yang tidak mahu sama terlibat dengan aktiviti yang tidak mendatangkan faedah ini.
 
Adakah sistem pilihanraya di Malaysia ini tidak adil/tidak bersih seperti yang dilaung-laungkan oleh puak BERSIH 2.0 ini??? Jika tidak adil masakan pakatan pembangkang dapat memenangi  dan menguasai di 5 buah negeri pada PRU 12???. Jika benar tidak adil, Pakatan Rakyat(PR) langsung tak dapat menang besar dan akan kalah teruk. Tapi, sistem yang digunapakai telah membuktikan bahawa pilihanraya berjalan dengan adil.

Tapi, puak2 yang buta hati ni masih tak tahu yang mereka ni hanya dipergunakan untuk kepentingan sesetengah pihak. Kebanyakkan mereka yang akan hadir ini semestinya dari masyarakat Melayu dari parti PAS & PKR. Malaun2 DAP pulak akan duduk rumah tengok TV sambil berhibur menghabiskan hujung minggu bersama keluarga dan akan bergelak guling2 tengok Melayu2 yang tak sedar diri melakukan perbuatan tak berfaedah dan hanya jadi alat kepada mereka2 yang mempunyai agenda tersembunyi.


Kalau betul2 tak puas hati, buat memorandum dan serahkan pada YDP Agong, habis cerita, tak payah susah menjerit2 & berguling2 atas jalanraya nak tunjuk hero pada rakyat Malaysia yang lain. Lagipon, ketua yang bertanggungjawab yang menganjurkan perhimunan ini ialah Ambigia adalah bekas ahli Majlis Peguam yang semestinya beragama Hindu dan beliau adalah seorang peguam yang menyokong kes2 murtad, penggunaan kalimah ALLAH oleh Kristian, dan menyokong kesamarataan hak oleh kaum2 lain di bumi Malaysia ini.

SAS nak memperingatkan kepada semua Melayu Islam supaya hentikan niat anda untuk sama2 bersubahat dengan makhluk yang bernama Ambigia ini. Dia ni memang mahu Melayu Islam berpecah belah supaya senang kaum2 yang seangkatan dengan dia nak menjalankan niat jahat mereka iaitu menguasai kuasa politik di Malaysia ini dan menjadikan tuan tanah Malaysia ini merempat di tanah sendiri.

Perlu di ingat bahawa peristiwa 16 Mei 1969 berlaku pon kerana bangsa2 asing ini melakukan perhimpunan untuk mendesak kerajaan supaya menunaikan tuntutan2 mereka dan akibatnya terjadilah pertumpahan darah yang menjadi sejarah hitam Malaysia. Melayu PAS & PKR, jangan biarkan diri anda dipergunakan oleh bangsa2 kafir ini. Fikirkanlah akibatnya. Jangan hanya kerana taksub dengan sesetengah pemimpin yang manjadi petualang Melayu, anda turut sama menjadikan perbuatan yang tak berfaedah ini berlaku. Malaysia sekarang ini pon dah aman jika nak dibandingkan dengan negara2 jiran yang lain. Jangan diulangi lagi kesilapan 13 Mei 69. Kepada mana2 menteri yang bertanggungjawab tu, ambil tindakan segera. Jangan tunggu sampai nasi dah menjadi bubur baru nak kalut.....
 
“ Kamu semua pergi berhimpun dalam zoo, memang sesuai sangat dengan kamu semua ”

Comments
0 Comments

0 comments:

Comment here

Semua komen yang Anda tulis adalah tanggungjawab Anda sendiri ... Berani kerana Benar ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts